دوره مجازی لاته آرت تخصصی

طرز تهیه قهوه فرانسه با دستگاه دلونگی

۱۳۹۹ چهارشنبه ۳۰ مهر
18953بازدید
تاریخ امروز: ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت

البته شما خیلی به زحمت نخواهید افتاد چون عمده کار بر دوش دستگاه است. یکی از دلایل استفاده افراد پر مشغله از این دستگاه ، همین سادگی کارکرد آن است. برای خرید قهوه ساز خانگی وارد سایت خوش کالا شوید و اطلاعات جداگانه قهوه ساز را مطالعه نمایید. کافی است از محصولات ما دیدن فرمایید و قهوه ساز مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

 

 تهیه قهوه فرانسه با دستگاه دلونگی

 

موارد لازم برای تهیه قهوه فرانسه با دستگاه دلونگی:

  • آب
  • دستگاه قهوه ساز دلونگی
  • فیلتر کاغذی یا فیلترپلاستیکی دستگاه
  • پودر قهوه با درجه آسیاب مخصوص دستگاه برقی با رست متوسط

 

روش تهیه قهوه با قهوه ساز دلونگی:

عمده کار بر روی دستگاه اس وشما اصلا به زحمت نخواهید افتاد و چون عمده کار بر روی این دستگاه می باشد یکی از عمده دلایل استفاده افراد پر مشغله از این دستگاه می باشد.برای این که بتوانید با این دستگاه کار کنید ابتدا باید مخزن تغذیه این دستگاه که آب و قهوه آن است را پر کنید که شمل مراحل زیر است:

مخزن آب آن را پر کنید.

پودر قهوه را درون مخزن قهوه آن بریزید.

دکمه روشن شدن دستگاه را بزنید تا دستگاه روشن شده و قهوه را آماده کند.

قهوه درون قوری ریخته شده و آماده سرو می باشد.

 

شما میتوانید برای خرید قهوه فرانسه  وارد سایت خوش کالا شوید و اطلاعات جداگانه قهوه ها را مطالعه نمایید. 

 

مراحل پودر کردن قهوه:

درجه آسیاب قهوه باید روی متوسط باشد،به ازای هر 300 گرم آب باید20 گرم پودر قهوه بریزید که این مقدار حدود دو قاشق غذا خوری است البته این بیشتر وابسته به ذائقه شماست و این که چقدر دوست دارین قهوه خود را سنگین و با غلظت زیاد میل کنید یا لایت  و سبک پس مقدار پودر قهوه مورد استفاده بنا بر سلیقه شماست.

 

استفاده از فیلتر های کاغذی در دستگاه دلونگی

دستگاه های قهوه ساز معمولا دارای فیلتر های پلاستیکی توری هستند اما از فیلتر های کاغذی نیز در این نوع از دستگاه ها استفاده می شود.استفاده از این نوع فیلتر های کاغذی دارای مزیت هایی است مانند:

راحتی در استفاده از آن ها و اینکه بعد از استفاده از این فیلتر ها آن را دور میندازید و دیگر زحمتی برای شستن آن ندارید با این تفاوت که فیلتر های پلاستیکی بعد از مدتی تغییر رنگ می دهند و باید آن ها را مرتبا شست و بعد از مدتی هم تعویض کرد.فیلتر های کاغذی ممکن است کمی عطر و مزه قهوه را تغییر دهند که این شاید مورد پسند همه نباشد اما این مشکل راه حل دارد! برای از بین بردن این حالت دکمه دستگاه را بزنید تا آب بر روی کاغذ بریزد و سپس آب جمع شده درون قوری را دور بریزید که این کار باعث می شود تا عطر و طعم کاغذ از بین برود.

 

استفاده از دستگاه های قهوه ساز برای تهیه قهوه نکاتی دارد که شما را با این نکات آشنا می کنیم:

فیلتر ها کاغذی مورد استفاده در این دستگاه ها را می توانید بصورت جداگانه از فروشگاه ها تهیه کنید.

اگر این حس را دارید که ممکن است قهوه تان سرد شود می توانید دستگاه را روشن بگذارید تا قهوه آماده شده درون قوری آن گرم بماند.

فیلترهای کاغذی یکبار مصرف هستند و پس از هربار استفاده باید تعویض شوند.

در زمان استفاده از دستگاه به دلیل جمع شدن بخار آب داغ در بالای دستگاه داخل آن را با احتیاط باز کنید.

بعد از مدتی که از دستگاه استفاده کردید باید آن را رسوب زدایی کنید برای این کار کافیست مقداری سرکه و آب را در مخزن دستگاه ریخته و اجازه دهید تا دستگاه عملیات دم کشی را انجام دهد.

 

سایر مطالب مرتبط به فروشگاه قهوه خوش کالا :

 

طرز استفاده از قهوه ساز فلر

طرز تهیه قهوه اسپرسو بدون دستگاه

 

کارشناس تولید محتوا
مطالب مرتبط
راهنمای دم‌آوری قهوه

کنترل عصاره‌ی قهوه، بهترین و هم یکی از سخت‌ترین موارد در دم‌آوری قطره‌ای است. عناصر بسیاری باید در نظر گرفته شود، آن‌ها را به درستی ترکیب کرده و می‌توانید یک قهوه‌ی خوش‌مزه داشته باشید.

۱۳۹۹ دوشنبه ۹ تير 2287 بیشتر
موج سوم قهوه چیست و چه تفاوتی با اسپشیالتی دارد؟

موج سوم قهوه. در کافی‌شاپ‌ها و فضای مجازی بارها با این اصطلاح روبه‌رو می‌شویم؛ اما واقعا معنای آن چیست؟ تفاوت آن با قهوه‌ی اسپشیالتی و موج اول، دوم و چهارم در چیست؟

۱۳۹۹ يکشنبه ۸ تير 3637 بیشتر
تفاوت قهوه‌ی عربیکا و روبوستا

قهوه دوستان با هر سطح از تخصص، تا حدودی با اسامی «عربیکا» و «روبوستا» آشنا هستند که برای اشاره به دو گونه دانه‌ی قهوه که برای مقاصد تجاری کشت می‌شوند مورد استفاده قرار می‌گیرند.

۱۳۹۹ شنبه ۷ تير 3971 بیشتر
قهوه سفید تام کینز
قهوه سفید تام کینز 678,000 تومان
چطوری میتونم کمکتون کنم؟