دوره مجازی لاته آرت تخصصی

شخصی سازی تجربه در زمینه قهوه آنلاین

۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۸ فروردين
574بازدید
تاریخ امروز: ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت

شخصی سازی تجربه قهوه آنلاین

شخصی‌سازی یک تجربه به معنی طراحی و تولید خدمات یا محصول جهت پاسخگویی به نیازهای فردی می‌باشد.

شخصی‌سازی معمولا با "سلام،دیوید" در صندوق ورودی شروع می‌شود و بعد از آن به پیشنهادها و خدمات شخصی ختم می‌شود.

این شخصی‌سازی، حاصل تجربه شگفت‌انگیز مشتری از خدمات است که باعث بازگشت مجدد مشتری و تبدیل به یک مشتری پر و پا قرص می‌شود.

شخصی‌سازی می‌تواند رشد 5 تا 15 درصدی درآمد شرکت‌های خرده‌فروشی، خدمات مالی، سرگرمی و ... را به همراه داشته باشد.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی بیشتر مشاغل خرده و عمده فروشی به فروش اینترنتی محصولات خود روی آورده‌اند. فروشگاه‌های قهوه برای فروش انواع قهوه موجود در فروشگاه خود نیز به تجارت الکترونیکی محصولات خود روی آورده‌اند.

 

شخصی سازی

 

بسته‌بندی قهوه چگونه به حفظ عطر آن کمک می‌کند

 

‌راه‌اندازی یک فروشگاه تخصصی فروش آنلاین قهوه

انتخاب مشتری

کافه‌ها لیستی از انواع مختلف قهوه‌ و نحوه تهیه و دم‌آوری آن‌را در اختیار مشتری قرار می‌دهند تا بنابه سلیقه شخصی قهوه خود را انتخاب نمایند.

در مورد تفت قهوه نیز بین ترکیب‌های اصلی و مخلوط‌ها یکی را بر اساس انواع، ریشه‌ها، نت‌های مزه‌دار، پروفیل‌های برشته و غیره انتخاب کنند.

 

امروزه کافه‌ها در فروش‌های آنلاین خود پارامترهای بیشتری در مورد نوع قهوه خود را در اختیار مشتری قرار می‌دهند که مشتریان می‌توانند با مطالعه جزئیات و آگاهی بیشتری قهوه خود را انتخاب نمایند. این نشان‌دهنده این امر است که خرید قهوه دیگر منحصر به خرید قهوه اسپرسو، ترک  و ... نیست بلکه با دسته‌بندی بر اساس جزئیات بیشتر ، قهوه‌ی مختص به سلیقه خود را انتخاب می‌کنند و این یک شخصی‌سازی تجربه قهوه آنلاین است.

فروش اینترنتی قهوه و محصولات مختلف ارائه خدمات به مشتریان را بهتر و بهبود بخشیده است.

رساندن قهوه مناسب به افراد مناسب در زمان مناسب از مهمترین ارکان فروش اینترنتی قهوه است.

مفهوم ارائه انواع قهوه‌ها به مشتری در اندازه آسیاب از پیش انتخاب شده و در یک بازه زمانی مناسب متناسب با آنها، نسبتاً جدید است. علی‌رغم آن  مدل پاکت و سایر موارد مشابه آن در مدت زمان نسبتاً کوتاهی بسیار محبوب شده اند.

در فروش اینترنتی قهوه مقدار بیشتر به معنی بهتر نیست راهی خوب برای اجازه میزان سفارشی سازی در تعداد گزینه‌های کوچکتر و انتخاب شده وجود دارد. همچنین تهیه شماری از گزینه‌های رایگان (شیرهای مختلف ، شکر و شیرین‌کننده‌ها و... ) و دادن توانایی "ترکیب و مطابقت سفارشات" به افراد، مهم است.

 

ارائه تجربه شخصی

چگونه یک تجربه قهوه ویژه با کیفیت عالی ایجاد کنیم؟ برای اکثر افراد، پاسخ یک "تجربه شخصی" است. این ایده که یک کافی‌شاپ یا خرده فروشی مسافت بیشتری را طی می‌کند تا بهترین تجربه خود را با آنها به‌دست آورد.

برای برخی از مصرف‌کنندگان، این می‌تواند به معنای امتحان تجربه جدیدی باشد که یک رستوران محلی فقط برای شما توصیه کرده است. برای دیگران ، این ممکن است تجربه‌ای ساده باشد مانند باریستایی که سفارش منظم شما را به یاد می‌آورد.

مهم نیست که از چند گزینه می‌توانید انتخاب کنید، انواع خدمات شخصی‌سازی می‌تواند کاملاً متفاوت باشند.

قهوه برای بسیاری افراد یک عادت روزانه و مشترک است اما وقتی نوبت به قهوه مخصوص می‌رسد افراد هزنیه بیشتری پرداخت می‌کنند چون دیدگاه خاصی نسبت به آن دارند.

 

ارائه تجربه شخصی به‌صورت آنلاین

عملکرد یک بستر آنلاین مبتنی بر کاربر قسمت اساسی ایجاد یک تجربه شخصی است.

ارزش بازار تجارت الکترونیک روز به روز در حال افزایش است. داشتن حضور آنلاین برای برندهایی ک می‌خواهند همچنان پایدار باقی بمانند دیگر فقط یک گزینه نیست، یک الزام است. خدمات رستوران و اشتراك ابزار، منابع و گزینه‌هایی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند تا در مورد قهوه‌ای كه می نوشند آگاهانه تصمیم بگیرند.

 

 

فرایند شخصی‌سازی خرید قهوه

 

قهوه‌ها و محصولات جدید را پیشنهاد دهید

یک راه‌حل استفاده از داده‌ها برای هدایت توصیه‌ها و پیشنهاد محصولات جدید است.

ایجاد بستری مناسب در وبسایت فروشگاه برای ارائه نقطه‌نظرات مشتریان که تجربه خرید از محصولات قهوه راداشته‌اند و پیشنهاد دیگر محصولات مشابه با سلیقه مشتری را به او ارائه دهیم.

 

ایجاد تعامل با استفاده از سیستم‌عامل خود

برخی شرکت‌ها از آزمون‌های کوتاه یا پرسشنامه برای جلب نظر مشتریان خود و ارائه تجربه شخصی قهوه استفاده می‌کنند.

با جمع‌آوری و نتیجه‌گیری از این داده‌ها فروشگاه بسته‌بندی‌های مختلف قهوه را بر اساس سلایق مشتریان خود آماده و ارائه می‌کند.

این نوع تعامل دلیل دیگری برای بازگشت مجدد به مشتریان می‌دهد و در عین‌حال اطلاعات بیشتری در مورد خواسته مشتریانشان به مشاغل قهوه می‌دهد.

در نتیجه فروشگاه‌ها به جای اینکه فقط محصولات مبتنی بر یک روش یا یک روند را ارائه دهند می‌توانند با توصیه‌های معنی‌دار و آگاهانه به مشتری‌های خاص خود برسند.

شکی نیست که تجارت الکترونیکی فرصت‌های جدیدی را برای دستیابی به مشتریان بالقوه به مشاغل قهوه می‌دهد. بعلاوه، با استفاده از اهرم انتخاب مشتری آنها بیش از هر زمان دیگری قادر به کنترل محصولات و رساندن آن‌ها به دست مصرف کننده هستند.

 

مطالب مرتبط
راهنمای دم‌آوری قهوه

کنترل عصاره‌ی قهوه، بهترین و هم یکی از سخت‌ترین موارد در دم‌آوری قطره‌ای است. عناصر بسیاری باید در نظر گرفته شود، آن‌ها را به درستی ترکیب کرده و می‌توانید یک قهوه‌ی خوش‌مزه داشته باشید.

۱۳۹۹ دوشنبه ۹ تير 2286 بیشتر
موج سوم قهوه چیست و چه تفاوتی با اسپشیالتی دارد؟

موج سوم قهوه. در کافی‌شاپ‌ها و فضای مجازی بارها با این اصطلاح روبه‌رو می‌شویم؛ اما واقعا معنای آن چیست؟ تفاوت آن با قهوه‌ی اسپشیالتی و موج اول، دوم و چهارم در چیست؟

۱۳۹۹ يکشنبه ۸ تير 3637 بیشتر
تفاوت قهوه‌ی عربیکا و روبوستا

قهوه دوستان با هر سطح از تخصص، تا حدودی با اسامی «عربیکا» و «روبوستا» آشنا هستند که برای اشاره به دو گونه دانه‌ی قهوه که برای مقاصد تجاری کشت می‌شوند مورد استفاده قرار می‌گیرند.

۱۳۹۹ شنبه ۷ تير 3971 بیشتر
قهوه فول کافئین ۱۰۰٪ روبوستا تیره سبا
قهوه فول کافئین ۱۰۰٪ روبوستا تیره سبا 131,000 تومان
چطوری میتونم کمکتون کنم؟